26 juni

Märkligt ändå, att mitt sociala liv i Luleå kickade igång först när terminen tog slut och alla jag brukar umgås med åkte härifrån. Har aldrig haft såhär mycket att göra här uppe, aldrig trivts så bra. 
Och så har jag kommit igång med träningen litegrann. Har kört ett kort men intensivt gympass varje dag den här veckan, och njuter tusen av att gå runt med träningsvärk. Risk finns att det låter annorlunda i helgen när den inplanerade brännbollsturneringen går av stapeln. Dagens session i källargymmet bestod nämligen i första benpasset för året, vilket sannolikt kommer att resultera i vissa svårigheter att spurta in frivarv på frivarv. Men det är då, nu ska jag hem så jag hinner duscha innan fotbollen börjar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback